UUDISED JA TEATED

KIK-i toetatud Hargla Kooli laste ja õpilaste õppereisid 2017. a

Käesoleval õppeaastal käisid Hargla kooli õpilased ja lasteaia lapsed SA Keskkonnainvesteeringute Keskuse toetusel kahel õppereisil:

5.-9. klassi õpilased käisid 13. septembril Eesti Kaevandusmuuseumis. 5.-7. klassi õpilased läbisid programmi "Allmaa muuseumi külastus" ning 8.-9. klassi õpilased programmi "Pruuni kulla otsinguil".

Lasteaia liitrühm ja 1.-5. klassi õpilased käisid 26. septembril Pernova Hariduskeskuses. Lasteaialapsed läbisid programmi "Lemmikloomapäev" ning 1.-5. klass läbisid programmi "Magnet ja energia".

13. septembril käisime 5.-9. klassiga õppereisil Ida-Virumaal.
Kõigepealt läksime Eesti Kaevandusmuuseumisse. Algul panime selga Eesti Energia joped ja pähe kiivrid. Seejärel läksime kaevandusse. Kõigepealt räägiti meile turvalisusest ning siis läksime rongiga sõitma. Sõitsime umbes sada meetrit ja siis läksime rongilt maha ning hakkasime masinaid uurima. Pärast sai ka ratta peal istuda. Läksime kaevandusest välja. Õues saime veel kaevandusest teada. Pärast kaevandusmuuseumi läksime Kiviõli seiklusparki sööma. Pärast söömist sai ka tuhamäe tippu vallutada ja lastenurgas liugu lasta. Siis hakkasime Valaste joa poole liikuma, aga 30 min pärast avastasime, et liikusime valele poole, pöörasime otsa ringi ja hakkasime tagasi sõitma. Kui lõpuks kohale jõudsime, vaatasime Valaste juga. Vaateplatvormile me minna ei saanud, sest see oli katki. Edasi läksime Toila-Oru parki, kus jalutasime ja vaatasime vana laululava, Hõbe-Allika koobast ja roosiaeda. Kalmistut me ei jõudnud vaatama minna.
Edasi sõitsime Tartu Lõunakeskusesse ning seejärel sõitsime kodu poole. Kui koju jõudsime, oli õues juba pime.
Piia Ruotsi ja Airo Pettai

Käisime algklassilastega ja lasteaialastega 26. septembril Pärnus. Nägime Pärnu randa, promenaadi ja linnalehmi. Siis läksime Pernova Hariduskeskuse tööõpetuse majja, kus toimus programm "Magnet ja energia". Programmis tegime katseid ja läksime näitusele. Lõpuks sõitsime koju. Saime magnetist teada palju uut ja huvitavat.

Birgit Hermlin

• Hargla küla, Taheva vald, Valgamaa 68014 | tel: 7698721 mob: 53461955 | e-post: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.